May 4, 2010

Θέλω να πω στον εαυτό μου

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΑΙ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1980
Στίχοι:

Θέλω να πω, θέλω να πω στον εαυτό μου
τα τόσα λάθη που 'χω κάνει στη ζωή,
μα δυστυχώς είσαι το μεγαλύτερό μου
απ'‘ τη στιγμή που φανερώθηκες εσύ.

Λάθη που κάνει η ζωή και δε ρωτά
αν τα αντέχει ο καθένας στη καρδιά του.
Παρά να λέει κάθε ώρα πως πονά
είναι καλύτερα να ζει στη μοναξιά του.

Θέλω να πω, θέλω να πω και στην αγάπη
τόσα παράπονα που έχω στη καρδιά,
γιατί μου παίρνει τη χαρά και φέρνει δάκρυ
κι αντί το γέλιο να μου δίνει συμφορά.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Χάρις Αλεξίου.
Ο Πάριος στην τελευταία στροφή λέει "γιατί μου παίρνει τη χαρά και δίνει δάκρυ", ενώ έχει αλλάξει και τον τίτλο του τραγουδιού, που το αναφέρει ως "Λάθη που κάνει η ζωή"
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: