May 7, 2010

Υποκρίνεσαι

Γενικά:
Μουσική : Τάκης Σούκας
Στίχοι : Μάκης Αλατζάς
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΑΙ
Εγγραφή : 01
Κυκλοφορία : 1980
Στίχοι:

Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι
κι επειδή σε αγαπώ μόνο μου δίνεσαι.
Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια
και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια.

Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο-λίγο
κι απάνω στις πληγές πληγές ανοίγω.
Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο-λίγο
μα δεν έχω πια τη δύναμη να φύγω.

Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι
γιατί έτσι δυστυχώς μόνο μου δίνεσαι.
Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια
και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια.

Πληροφορίες:
Το 2008 διασκευάστηκε και κυκλοφόρησε στον Λίβανο, με την φωνή της Dina Hayek και τίτλο "Ah Ya Omry".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: