May 13, 2010

Και σου είχα τόση αγάπη

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Πάριος
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Κι εσύ, με γέλασες κι εσύ,
όπως γελάν' ένα παιδάκι στο παιχνίδι.
Κι εσύ, με γέλασες κι εσύ,
όπως χαρίζουν ένα ψεύτικο στολίδι.

Και σου είχα τόση αγάπη,
όση αγάπη χωρά μια καρδιά
μα τη γέμισες πίκρα και δάκρυ
και μια ατέλειωτη ερημιά.

Τώρα μόνος στους δρόμους γυρίζω
και σε φέρνω στο νου μου ξανά
και σου είχα τόση αγάπη,
όση αγάπη χωρά μια καρδιά.

Κι εσύ, με πρόδωσες κι εσύ
κι εγώ που νόμιζα θ' αλλάξει η ζωή μου...
Κι εσύ, με πρόδωσες κι εσύ
στάλαξες όλο το φαρμάκι στη ψυχή μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: