May 13, 2010

Καρδιά μου μόνη

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Πάριος
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Περνούν οι ώρες, περνούν οι μέρες
θηλιές με πνίγουν οι στεναγμοί.
Στα δάχτυλά μου γίνανε βέρες
και δε μ' αφήνουν, αχ, ούτε στιγμή.

Αχ, καρδιά μου μόνη
πικρό αηδόνι της σιωπής,
αχ, θέλεις να κλάψεις,
θες να φωνάξεις,
μα δεν μπορείς.
Αχ, καρδιά μου μόνη
βουνό οι πόνοι της προσμονής.

Ποιον να φωνάξω αυτή την ώρα;
Όλοι οι άνθρωποι έχουν χαθεί.
Νιώθω σαν ξένος σ' αυτή τη χώρα
και την αγάπη, αχ, σαν φυλακή.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι γράφτηκε από τον Πάριο για τον θάνατο του πατέρα του, το 1970.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: