May 9, 2010

Μη κλαις

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Σόφη Παππά
Ερμηνεία : Άγγελος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Μη κλαις, φτάνει καρδιά μου πια, μη κλαις!
Κι αν είμαι μόνος μου δεν φταις.
Φταίω εγώ, π' αγαπώ τα φιλιά της τα ψεύτικα,
φταίω εγώ.
Μη κλαις, φτάνει καρδούλα μου, μη κλαις.

Άφησέ με, καρδιά μου, λοιπόν κι ας πεθάνω για χάρη της.
Μια ζωή μου απόμεινε κι ας μου την πάρει, χαλάλι της.
Άφησέ με, καρδιά μου, λοιπόν να χαθώ απ' το πάθος μου
κι ας είναι λάθος μου...
Μη κλαις!

Άφησέ με, καρδιά μου, λοιπόν να χαθώ απ' το πάθος μου
κι ας είναι λάθος μου.

Μη κλαις, φτάνει καριδά μου πια, μη κλαις!
Κι αν είν' οι πίκρες μου πολλές
φταίω εγώ, που θαρρείς την ψευτιά ερωτεύτηκα,
φταίω εγώ.
Μη κλαις, φτάνει καρδούλα μου, μη κλαις.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: