May 18, 2010

Όλα τα τραγούδια μου

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Ηλίας Κλωναρίδης
Άλμπουμ : ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή : 14
Κυκλοφορία : 1983
Στίχοι:

Όλα τα τραγούδια μου τα 'γραψα γι' αγάπες,
άλλες μ' αγαπήσανε κι άλλες βγήκαν σκάρτες.
Όμως το τραγούδι αυτό το 'γραψα για μένα
για να πω τα βάσανα, που έχω μαζεμένα.

Παρηγοριά εγώ δεν βρήκα πουθενά!
Aπ' τη φωτιά, απ' τη φωτιά στο ψέμα.
Μια μαχαιριά η κάθε αγάπη στην καρδιά
μια μαχαιριά, μια μαχαιριά και τέρμα.

Πάνω που ορκίστηκα πως θα ζω μονάχος
και πως οι αναμνήσεις μου είναι ένα λάθος,
πάλι σε θυμήθηκα, δυστυχώς εσένα
το πιο μεγαλύτερο της ζωής μου ψέμα.

Άλλες ερμηνείες:
Πίτσα Παπαδοπούλου (1987 - ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ)

Πληροφορίες:
Στο δίσκο της Πίτσας Παπαδοπούλου αναφέρεται λανθασμένα ως στιχουργός ο Αντώνης Βαρδής.
Η Πίτσα Παπαδοπούλου στους πρώτους στίχους της τελευταίας στροφής λέει:

Πάνω που ορκίστηκα πως θα ζω μονάχη
και πως οι αναμνήσεις μου ήταν όλες λάθη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: