May 31, 2010

Πάμε παιδιά

Γενικά:
Μουσική : Λευτέρης Ζέρβας
Στίχοι : Ανδρέας Σπυρόπουλος
Ερμηνεία : Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Άλμπουμ : ΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1987
Στίχοι:

Πάμε παιδιά όλοι μαζί
απόψε μες στο μαγαζί
ο χάρος θα πεθάνει.
Πάμε παιδιά όλοι μαζί
γιατί και άλλη μια ζωή
να ζήσουμε δεν φτάνει.

Πιες γλυκό κρασί από τα χείλια μου,
μοναχά γι' αγάπη απόψε μίλα μου.
Πιες γλυκό κρασί από τα χείλια μου
με φιλιά.
Έκανα τραγούδι την αγάπη μου,
έκρυψα στα λόγια του το δάκρυ μου,
φούντωσε κι απόψε το μεράκι μου
στην καρδιά.

Πάμε παιδιά όλοι μαζί,
σε τούτο 'δω το μαγαζί
οι πίκρες δεν χωράνε.
Πάμε παιδιά όλοι μαζί.
Είναι ωραία η ζωή
γι' αυτούς που τραγουδάνε.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: