May 21, 2010

Παράτα με πια

Γενικά:
Μουσική : Ηλίας Κλωναρίδης
Στίχοι : Ηλίας Κλωναρίδης
Ερμηνεία : Ηλίας Κλωναρίδης
Άλμπουμ : ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή : 05
Κυκλοφορία : 1983
Στίχοι:

Παράτα με πια την ησυχία μου να βρω
και μη μου πεις, πως τάχα άλλαξες μυαλό.
Δε σε πιστεύω, δε ζητιανεύω
αγάπης ψεύτικα φιλιά
έχω χορτάσει από ψευτιά.

Ξόδεψα όλη τη ζωή μου
για να γεμίσω τη δικιά σου
Φύγε να βρω τη λύτρωσή μου
και ζήσε με τα σφάλματά σου.

Και πάρε-δώσε στο εξής
δεν θα 'χουμε εμείς
και σε μιαν άλλη αγκαλιά
θα βρω τη λησμονιά.

Παράτα με πια, δικιολογίες μη μου λες.
Σε ξέρω πια και πόσο εύκολα που κλαις.
Δε σε πιστεύων, δε ζητιανεύω
αγάπης ψεύτικα φιλιά
έχω χορτάσει από ψευτιά.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: