May 11, 2010

Σε σκέφτομαι

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Πάριος
Στίχοι : Τόλης Βοσκόπουλος
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Ένα κρεβάτι αδειανό κι ένα γεμάτο,
σ' ένα δωμάτιο που είναι άνω κάτω,
σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι.

Κι εγώ, που ήθελα πολύ να μείνω μόνος,
μες στην καρδιά μου έχει μείνει ένας πόνος,
ώ! σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι.

Είσαι το παράπονό μου,
το στερνό μου "σ' αγαπώ"
στο ποτήρι της καρδιάς μου
κατακάθι μου πικρό.

Σε κάποιο δρόμο αδειανό χωρίς εσένα
βλέπω τα όνειρα μπροστά μου σκοτωμένα,
σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι.

Κι ενώ το ήξερα μαζί σου πού θα φτάσω
εγώ φοβόμουνα μη τύχει και σε χάσω,
σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: