May 1, 2010

Στην καρδιά μου ένα μαχαίρι

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΓΥΝΑΙΚΕΣ... ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1979
Στίχοι:

Τα όνειρα που κάναμε συντρίμμια έχουν γίνει
κι απ' την παλιά μας τη φωτιά η στάχτη έχει μείνει.
Κι απάνω στα χαλάσματα απόψε μόνος κλαίω
σαν βλέπω πως γκρεμίσαμε ό,τι είχαμε ωραίο.

Στην καρδιά μου ένα μαχαίρι,
από το δικό σου χέρι
μ' άνοιξε βαθιά πληγή.
Στην καρδιά μου ένα μαχαίρι,
από το δικό σου χέρι,
που ακόμα αιμορραγεί.

Και τώρα που χωρίσαμε σκιές τα περασμένα
περνάνε από τα μάτια μου σαν τρένα κουρασμένα.
Καλύτερα να πέθαινα μαζί με την αγάπη
παρά να νιώθω ένοχος για όσα έχω πάθει.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: