May 20, 2010

Το θολό μου το μυαλό

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Βαρδής
Στίχοι : Σαράντης Αλιβιζάτος
Ερμηνεία : Ηλίας Κλωναρίδης
Άλμπουμ : ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1983
Στίχοι:

Πάλι με παίζει, με παίζει το θολό μου το μυαλό...
Πάλι κοντά μου σε φέρνει κι ας μην είσαι πια εδώ.
Πάλι με παίζει, με παίζει η ζωή μου μια ζαριά,
στο δικό σου πόνο με ξανατραβά.

Τι κι αν έχεις φύγει;
Εγώ σε βλέπω εδώ.
Το θολό μυαλό μου
έχει σταματήσει τον καιρό.

Κι απόψε σε θέλω, σε θέλω,
κι είσαι εδώ.

Πάλι με παίζει, με παίζει η τρελή μου η καρδιά...
Πάλι κοντά σου με φέρνει για καινούργια μαχαιριά.
Πάλι με παίζει, με παίζει η ζωή μου μια ζαριά,
στο δικό σου πόνο με ξανατραβά.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: