May 28, 2010

Βραδιάζει

Γενικά:
Μουσική : Θανάσης Πολυκανδριώτης
Στίχοι : Γιάννης Πάριος
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΑΝ ΞΑΝΑΖΟΥΣΑ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1977
Στίχοι:

Βραδιάζει η μέρα και πως μου μοιάζει
που μόνος είμαι και τραγουδώ,
και με χτυπά του καημού τ' αγιάζι.
Μα πού να ζεσταθώ;

Δρόμο στα περασμένα
με δίχως γυρισμό.
Μπροστά μου έχω εσένα
και πίσω μου γκρεμό.

Βραδιάζει η μέρα και πως μου μοιάζει
που μόνος είμαι και τραγουδώ,
και με χτυπά του καημού τ' αγιάζι.
Μα πού να ζεσταθώ;

Βραδιάζει η μέρα, μα πού να πάω;
Η κάθε πίκρα με φέρνει εδώ.
Και μη με βλέπεις που τραγουδάω,
τον πόνο ξεγελώ.

Δρόμο στα περασμένα
με δίχως γυρισμό.
Μπροστά μου έχω εσένα
και πίσω μου γκρεμό.

Βραδιάζει η μέρα, μα πού να πάω;
Η κάθε πίκρα με φέρνει εδώ.
Και μη με βλέπεις που τραγουδάω,
τον πόνο ξεγελώ.

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Πάριος (1994 - ΒΙΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ)

Πληροφορίες:
Ο Πάριος στην ερμηνεία του, μετά το δεύτερο ρεφραίν επαναλαμβάνει την πρώτη στροφή. Επίσης αντί για "Μα πού να ζεσταθώ" λέει "και πού να ζεσταθω". Όπως και αντί για "μα πού να πάω" λέει "και πού να πάω".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: