May 27, 2010

Χαμένο παιχνίδι

Γενικά:
Μουσική : Αντώνης Ρεπάνης
Στίχοι : Κοσμάς Κατσίπης
Ερμηνεία : Στράτος Διονυσίου
Άλμπουμ : ΑΝ ΞΑΝΑΖΟΥΣΑ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1977
Στίχοι:

Ένα τίποτα ως τώρα η ζωή μου,
ένα λάθος δίχως τέλος και αρχή.
Μια υπόθεση χαμένη, μια υπόσχεση κλεμμένη,
κι άλλο πια δε μ' απομένει
στην πληγή την επομένη
να προσμένω ώσπου να 'ρθει.

Το παιχνίδι με τη μοίρα το 'χω χάσει
μες στη δύσκολη παρτίδα της ζωής.
Σαν τον ξένο απ' τη ζήση έχω περάσει
κι όταν σβήσω δε θα κλάψει άλλος κανείς.

Σαν αϊτός είχα απλώσει τα φτερά μου,
είχα τόσα στη ζωή μου ονειρευτεί,
μα ναυάγησα στα λόγια και στα δύσκολα τα χρόνια
κι οι χαρές σαν χελιδόνια
πέρασαν απ΄ τη ζωή μου,
μ' έχουν πια απαρνηθεί.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: