Nov 27, 2010

Αν με προλάβει η άνοιξη

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Κώστας Χατζής
Ερμηνεία : Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ : Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1991
Στίχοι:

Αν με προλάβει η άνοιξη
να είμαι λυπημένη,
δε θ' ανθιστούν οι μυγδαλιές,
δε θ' ανθιστούν οι κάμποι
κι αλίμονο στη γη, που δεν θα πρασινίσει.

Αν με προλάβει η άνοιξη
να είμαι λυπημένη,
θε να λαλήσουν τα πουλιά
τραγούδια λυπημένα
και θα τ' ακούσουν τα βουνά,
τα δέντρα και τα χόρτα
κι αλίμονο στη γη, που δεν θα πρασινίσει.

Θε να γυρίσει απίστομα
να μείνει ο χειμώνας
και να χαθεί η ομορφιά
και να χαλάσει η πλάση.

Αν με προλάβει η άνοιξη
να είμαι λυπημένη,
θα κάνω πέτρα την καρδιά
(Αν με προλάβει η άνοιξη)
να μην χαθεί η ομορφιά
(να είμαι λυπημένος)
και στερηθούν οι άνθρωποι
(δεν θ' ανθιστούν οι μυγδαλιές)
και στερηθείς κι εσύ.
(δεν θ 'ανθιστούν οι κάμποι.)
Αν με προλάβει η άνοιξη.
Αν με προλάβει η άνοιξη.

Πληροφορίες:
Την Αλεξίου συνοδεύει στα φωνητικά της τελευταίας στροφής ο Χατζής (στον αντίλογο που έχω σε παρενθέσεις).
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments:

Post a Comment