Nov 23, 2010

Μη μιλάς για καημούς

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ξενοφών Φιλέρης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΝΤΑΟΥΛΙΕΡΙΚΑ
Εγγραφή : 13
Κυκλοφορία : 1982
Στίχοι:

Δεν είχα κονάκι δικό μου
πηρούνι και πιάτο βαθύ
και ήταν κληρονομικό μου
ο βήχας κι η πείνα μαζί.

Στα μαύρα μου χάλια η ζήση
κι ανάβω το μέσα μου φως,
θα ήταν μια κάποια λύση
να γίνω από γνώση τρελός.

Μη μιλάς για καημούς και για τέτοια
και παρήγορα λόγια μην πεις.
Μια παράγκα ξεχείλισα ντέρτια
αν σ' τα δείξω θα πας να κρυφτείς.

Ο κλέφτης του κλέφτη προστάτης
κι ο φόνος του φόνου παιδί,
ο ψεύτης του ψεύτη πελάτης
κι ο νόμος του ανόμου κλειδί.

Αρχίζω και κάνω το σκύλο
γαβγίζω και πια δε μιλώ
δαγκώνω τον πρώτο μου φίλο
και τώρα δηλώνω τρελός.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Ελπίδα (1983 - ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΠΛΑ)
Ελπίδα (1984 - Ο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΦΕΑ)

Πληροφορίες:
Στις ερμηνείες της Ελπίδας το τραγούδι αναφέρεται με τίτλο "Μη μιλάς". Και στις δύο, η Ελπίδα στην δεύτερη στροφή λέει "Τα μαύρα μου χάλια η ζήση / κι ανάβει το μέσα μου φως". Στην ζωντανή ηχογράφηση από τον Ορφέα ακούγονται μόνο οι δύο πρώτες στροφές και το ρεφραίν.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: