Nov 20, 2010

Η γη για μένα είναι σπίτι

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 09
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Η γη για μένα είναι σπίτι,
που το κρατάω με το νοίκι.
Που, όσα στολίδια κι αν στολίσω
θα φύγω και θα μείνουν πίσω.

Γι' αυτό πετάω, πετάω, πετάω
πιο πάνω απ' τα όνειρά μου
και πάω λοιπόν και πάω, και πάω,
εκεί που με πάει η καρδιά μου.

Η γη βουνό κι εγώ σπουργίτι
στο έλεος του ιδιοκτήτη.
Θα μείνω όσο εκείνος θέλει
για παραπέρα δε με μέλλει.

Γι' αυτό πετάω, πετάω, πετάω
πιο πάνω απ' τα όνειρά μου
και πάω λοιπόν και πάω, και πάω,
εκεί που με πάει η καρδιά μου.

Την δόξα άφησα στους ψεύτες,
τα πλούτη άφησα στους κλέφτες
άδεια η τσέπη και σκισμένη
χωρίς χρυσάφι που βαραίνει.

Γι' αυτό πετάω, πετάω, πετάω
πιο πάνω απ' τα όνειρά μου
και πάω λοιπόν και πάω, και πάω,
εκεί που με πάει η καρδιά μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: