Nov 24, 2010

Τ' αγόρι τ' ατσαλένιο

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ξενοφών Φιλέρης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής - Σούλα Μαρκίζη (Μπιρμπίλη)
Άλμπουμ : ΝΤΑΟΥΛΙΕΡΙΚΑ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1982
Στίχοι:

Πού 'ναι κείνο το παιδί με τα οράματα
τ' ατσαλένιο παλληκάρι της φωτιάς,
που μιλούσαμε μαζί ως τα χαράματα
με το φως του φεγγαριού και της καρδιάς.

Πού 'ναι κείνο το παιδί το μαυρομάτικο;
Πού 'ν' Θεέ μου εκείνη η μοσχοβολιά,
το λουλούδι του αγρού το ανοιξιάτικο
να του δώσω όσα μου 'μειναν φιλιά.

Το αγόρι τ' ατσαλένιο,
το χαμογελαστό
μου 'γινε κρυσταλλένιο,
μου 'γινε σιωπηλό.

Πού 'ναι κείνο το παιδί με το γαρύφαλο
το αγόρι μου το χαμογελαστό;
Τι του κάνατε και ράγισε σαν κρύσταλλο,
τι του είπατε κι απόμεινε βουβό;

Πού 'ναι τώρα το παιδί που πρωτογνώρισα
σ' ένα τρόλεϊ εκείνο το πρωί,
πού 'ναι τώρα να του δώσω όσα δεν μπόρεσα
κι ένα χέρι ν' ακουμπήσει στη ζωή.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: