Nov 21, 2010

Δεν είμαι εγώ

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Έν' αφύλαχτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες.
Μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες.
Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι
ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες.

Τώρα τι τρέμεις, γιατί λυπάσαι;
Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ.
Αυτή η φωνή, που τη φοβάσαι
δεν είμ' εγώ, δεν είμ' εγώ.
Εγώ σωπαίνω, άκου, σωπαίνω,
εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ.
Άλλος φωνάζει, άλλος ρωτάει,
άλλος κρατάει λογαριασμό.
Σ' τ' ορκίζομαι δεν είμαι εγώ.

Έν' αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες.
Μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες.
Ήρθες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης
μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: