Nov 21, 2010

Δεν ήθελα να δίνω

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μάνος Κουφιανάκης
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Εγώ, που ό,τι ήθελα το κέρδιζα
και με το χρήμα αποκτούσα οτιδήποτε
και ήμουν οπουδήποτε και πάντοτε
εγώ ο κερδισμένος οπωσδήποτε,
δεν ήθελα να δίνω
κι όμως έδωσα,
δεν ήθελα να χάνω
κι όμως έχασα,
δεν ήθελα να κλαίω
κι όμως έκλαψα,
δεν ήξερα από πόνο
κι όμως πόνεσα.

Εσύ μου τα 'μαθες αυτά
σ' ευγνωμονώ όπου και να 'σαι.
Γυρίζω, ψάχνω να σε βρω
πού σ' έχω χάσει να μου πεις.

Χαμένος πρώτη μου φορά
θέλω να κλάψω, να με δεις
να έχω δάκρυα κι εγώ,
όμως πού να 'σαι;

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: