Nov 10, 2010

Ουράνιο τόξο

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μη διαθέσιμο
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Εγγραφή : 04
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Τέτοια ώρα κρυώνω,
η ζωή με παγώνει,
σε λαβώσαν αητέ μου
και δεν έχω τιμόνι.

Ο βοριάς, με μανία
σου 'χει φράξει το δρόμο,
έχει χάσει τη μάνα
το πουλί κι είναι μόνο.

Αν περάσει η μπόρα
η ζωή μας θ' αλλάξει.
Το ουράνιο τόξο
στις καρδιές μας θ' αράξει.

Θα προσμένω, καρδιά μου,
χαρωπά να χτυπήσεις
το κατώφλι μου θα 'χω
με λουλούδια στολίσει.

Γιορτινό το τραπέζι,
το κρασί ανοιγμένο,
να γυρίσεις, αητέ μου,
να το πιούμε προσμένω.

Αν περάσει η μπόρα
η ζωή μας θ' αλλάξει.
Το ουράνιο τόξο
στις καρδιές μας θ' αράξει.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: