Nov 7, 2010

Σκιάχτηκαν

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Μη διαθέσιμο
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Εγγραφή : 12
Κυκλοφορία : 1974
Στίχοι:

Φοβήθηκαν σαν είδανε τον γέρο-Κωνσταντή
να πηγαίνει προς τη Λιάκουρα.
Έτσι λέγαν την ανηφοριά
που το τέλος της ήταν κορφή,
μετά γκρεμός, κι έβλεπε στην Ανατολή.

Εκεί σκοτώσανε τον γιο του τον στερνό
και νόμισαν πως πηγαινε να γκρεμιστεί,
μ' αυτός επήγαινε να καμαρώσει για τον ανδρισμό
που είχ' αυτός ο γιος,
και πόση πίστη στην ανάσταση.

Λόγια πικρά, λόγια παράλογα γι' αυτούς,
που δεν πιστέψανε στο φως και στην αγάπη.

Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
άιντε παλληκάρι μου!
Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
να μοσχομυρίσει όλ' η γη κι η άβυσσος.

Ο γέρο-Κωνσταντής έλεγε,
ο θάνατος μοιάζει σαν το δέντρο το χειμώνα.
Που είναι μαύρο και ξερό
σαν την καμένη χράμη
και καρτερεί την άνοιξη και τότε ξανανθίζει.
Να τι 'ναι ο θάνατος, να τι 'ν' η ανάσταση.

Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
να μοσχομυρίσει όλ' η γη κι η άβυσσος.
Να χαρούν τ' αδέλφια σου
να χαρώ κι εγώ.

Πληροφορίες:
χράμη, η: μάλλον διαφορετική απόδοση της λέξης χράμι, το. Αλλιώς χρέμι ή χιράμι. Χονδρό μάλλινο ύφασμα, φτιαγμένο στον αργαλειό, που χρησιμοποιείται για κλινοσκέπασμα ή στρωσίδι.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: