Nov 20, 2010

Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά
η μοναξιά τους παγώνει.
Πηγαίνουνε στο σινεμά
Για να μη νιώθουνε μόνοι.

Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα
κι είν' η αγάπη μας χρυσό πουλί.
Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα
δυο π' αγαπιούνται είναι πολλοί.

Θόρυβοι, φώτα, φωνές,
και μες στα γέλια το χιόνι.
Τηλέφωνα, συντροφιές
για να μη νιώθουνε μόνοι.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Τόλης Βοσκόπουλος (1976 - ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΩ)
Κώστας Χατζής (1976 - ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ)
Κώστας Χατζής (1991 - Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΧΑΤΖΗ)
Κώστας Χατζής (1996 - ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ)
Κώστας Χατζής - Αντώνης Ρέμος (2004 - ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ LIVE)

Πληροφορίες:
Στο δίσκο του Ρέμου που αναφέρω, με τις ζωντανές ηχογραφήσεις από το Studio Πειραιώς, ο Χατζής αφαιρεί την τελευταία στροφή, και καυτηριάζει τα νέα ...δεδομένα της αποξένωσης, τραγουδώντας:

Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά
η μοναξιά τούς ...πατώνει.
Γράφουν, μιλούν στα κινητά
για να μη νιώθουνε μόνοι.

Μα εγώ έχω εμένα κι εσύ εσένα
τι ν' αγαπήσεις και τι να πεις;
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: