May 12, 2010

Την πόρτα μου χτυπούν οι αναμνήσεις

Γενικά:
Μουσική : Κατερίνα Κόρου
Στίχοι : Βάσω Ζαΐμη
Ερμηνεία : Τόλης Βοσκόπουλος
Άλμπουμ : ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1981
Στίχοι:

Την πόρτα μου χτυπούν οι αναμνήσεις
και την καρδιά μου σκίζουνε θαρρώ,
το ξέρω πως ξανά δεν θα γυρίσεις
κι οι εφιάλτες στήνουνε χορό.

Πώς να ζήσω δίχως ήλιο;
με φοβίζουν τα σκοτάδια, με τρομάζει κι ο καιρός.
Ας ερχόσουνα για λίγο
και μετά, μέσα στη μπόρα, ας γινόσουν κεραυνός.
Πώς να ζήσω δίχως ήλιο;
με φοβίζουν τα σκοτάδια, με τρομάζει κι ο καιρός.

Οι νύχτες μου κυλάνε μες στο ψέμα,
μα στην καρδιά μου λέω πως θα 'ρθεις,
αλλά ξυπνώ με χείλη ματωμένα
γιατί το ξέρω πως ποτέ δεν θα φανείς.

Πληροφορίες:
Στο ρεφραίν συνοδεύει η Μαρινέλλα.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: