Jul 16, 2010

Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης
Ερμηνεία : Λάκης Παππάς - Χορωδία
Άλμπουμ : ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ / ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Εγγραφή : 15
Κυκλοφορία : 1965
Στίχοι:

Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι
να γενεί νερό να ξεδιψάσεις.
Σπέρνω την καρδιά μου στο λιβάδι
να γενεί ψωμάκι να χορτάσεις.

Στη φωτιά τη ρίχνω την καρδιά μου
τα χεράκια σου έλα να ζεστάνεις.
Στον αγέρα ρίχνω την καρδιά μου
να γενεί δροσούλα ν' ανασαίνεις

Άλλες ερμηνείες:
Φλέρυ Νταντωνάκη (1977 - ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ)
Θανάσης Μωραΐτης (2001 - ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ)
Μανώλης Λιδάκης - Αλκίνοος Ιωαννίδης (2006 - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ 4 ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ)

Πληροφορίες:
Από τον κύκλο τραγουδιών ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ. Πρωτοακούστηκε το 1959, στο ομώνυμο θεατρικό του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Οι δύο τελευταίοι στίχοι δεν υπάρχουν στην πρώτη εκτέλεση. Προστέθηκαν το 1977, στην ερμηνεία της Νταντωνάκη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: