Nov 14, 2010

Γλυκό της νιότης μου πουλί

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 26
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Γλυκό της νιότης μου πουλί
πρώτο φιλί, πρώτο σκαλί
τι άδεια που 'ν' η κορυφή,
τι μοναξιά μεγάλη!
Τώρα που έφτασα ως εδώ
πώς θα 'θελα να κατεβώ
κι από το πρώτο το σκαλί
να ξαναρχίσω πάλι.

Γλυκό της νιότης μου πουλί,
πρώτο φιλί, πρώτο σκαλί
απ' την κορφή με προσκαλεί
σαν να με περιμένει.
Τώρα που έφτασα ως εδώ
πώς θα 'θελα να κατεβώ
κι από το πρώτο το σκαλί
να ξαναρχίσω πάλι.

Αχ νιότη μου, αχ νιότη μου,
θυμάσαι που πεινάγαμε;
Με την καρδιά γελάγαμε,
με την καρδιά γελάγαμε.
Αχ νιότη μου, αχ νιότη μου,
ξανάνοιξε το κρίνο σου
να βρω το γέλιο εκείνο σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: