Nov 13, 2010

Ο γελαστός μου αδερφός

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 29
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Ο γελαστός μου αδερφός,
που χάθηκε στα σύννεφα
χαμογελούσε σαν παιδί
την ώρα του θανάτου.

Δεν είχε θέση δυνατή στην κοινωνία,
μήτε κυνήγησε τη δόξα με μανία
ήταν παιδί μικρό και γελαστό.
Δεν είχε τίποτα μεγάλο.
Ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτ' άλλο.

Ο γελαστός μου αδερφός
ωραίος, γκρίζος σαν καιρός
ήταν δικός μου αδερφός,
μα ήταν και δικός σας.

Δεν είχε όνειρα τη γη να υποτάξει
μήτε στ' αστέρια γιγαντένιος να πετάξει
ήταν απλός, μικρός και γελαστός.
Δεν είχε τίποτα μεγάλο.
Ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτ' άλλο.

Πήρα κι εγώ, πάρτε κι εσείς
το παιδικό χαμόγελο
του γελαστού μου αδερφού,
γιατ' ήταν και δικός σας.

Κι αν κάποια μέρα σαν και κείνον απορούσα
με το χαμόγελο τον κόσμο να νικούσα
να 'μουν απλός, μικρός και γελαστός
με δίχως τίποτα μεγάλο,
να 'ξερα μόνο ν' αγαπώ και τίποτ' άλλο.

Πληροφορίες:
Η Μαρινέλλα εκ παραδρομής στην τέταρτη στροφή λέει "ήταν απλό, μικρό και γελαστός". Δεν μπορεί... Όλα πρέπει να είναι αρσενικού γένους αφού μιλάει για τον "αδερφό της".
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: