Nov 13, 2010

Πόσο πικραμένη είν' η ματιά μου

Γενικά:
Μουσική : Κώστας Χατζής
Στίχοι : Ούρσουλα Γιόρντις
Ερμηνεία : Μαρινέλλα
Άλμπουμ : ΡΕΣΙΤΑΛ
Εγγραφή : 31
Κυκλοφορία : 1976
Στίχοι:

Πόσο πικραμένη είν' η ματιά μου,
πόσο πληγωμένη είν' η καρδιά μου.
Τι τη θέλω τη ζωή μου
που δεν είσαι πια μαζί μου.

Μου σκοτώσαν τον αητό μου
μου σκοτώσαν τ' όνειρό μου
παλληκάρι μου δικό μου,
παλληκάρι μου δικό μου.

Τι τη θέλω τη ζωή μου
που δεν είσαι πια μαζί μου;
Ποιος μπορεί πια να με νιώσει;
Ποιος μπορεί πια να με νιώσει;

Αχ και να 'σουνα κοντά μου
να 'χα το δικό σου χέρι
μάνα μου να με χαϊδεύει,
μάνα μου να με χαϊδεύει.

Τι γλυκειά ήταν η ζωή
όταν ήμουνα παιδί!
Όταν ήμουνα παιδί
τι γλυκειά που ήταν η ζωή...

Πληροφορίες:
Περιέργως, παντού το βλέπω με τίτλο "Πόσο πικραμένη είν' η ματιά σου". Αποφάσισα να το διορθώσω ακολουθώντας το στίχο...
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: