Feb 1, 2011

Γλυκέ μου εσύ δε χάθηκες

Γενικά:
Μουσική : Μίκης Θεοδωράκης
Ποίηση : Γιάννης Ρίτσος
Ερμηνεία : Νανά Μούσχουρη
Άλμπουμ : ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1960
Στίχοι:

Γιε μου ποια μοίρα στο 'γραφε, ωιμέ
και ποια μου το 'χε γράψει;
Τέτοιον καημό, τέτοια φωτιά, καημέ,
στα στήθια μου ν' ανάψει.

Γλυκέ μου εσύ δε χάθηκες, ωιμέ,
μέσα στις φλέβες μου είσαι.
Γιε μου, στις φλέβες ολουνών, καημέ
έμπα βαθιά και ζήσε.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Γρηγόρης Μπιθικώτσης (1960) Εγγραφή 2η
Μαίρη Λίντα - Μανώλης Χιώτης (1963 - ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ) Εγγραφή 3η
Χορωδία Τρικάλων (1966 - ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ) Εγγραφή 4η
Νένα Βενετσάνου (2000 - ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ)
Μαρία Σουλτάτου (2004 - ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΑΤΑ ΣΤΑΥΡΟ ΞΑΡΧΑΚΟ)

Πληροφορίες:
Η Μαίρη Λίντα λάεει μόνο τη δεύτερη στροφή.
Η χορωδία Τρικάλων δεν λέει τους δύο πρώτους στίχους της δεύτερης στροφής.
Η Μαρία Σουλτάτου παρεμβάλει μεταξύ των δύο στροφών και την επόμενη:

Γιε μου, γιε μου, δεν ξέρω αν πρέπει να, ωιμέ,
να σκύβω, να σπαράζω,
για, για πρέπει όρθια να σταθώ, καημέ,
να σε χιλιοδοξάζω.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: