Feb 16, 2010

Δικάστε την καρδιά μου

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Άλμπουμ:ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΝΤΗ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Εγώ κι αν παραστράτησα, δεν φταίω
ρωτήστε την καρδιά μου να σας πει.
Αυτή είναι η ένοχη και η κατηγορούμενη
δικάστε την να απολογηθεί.
Αυτή είναι η ένοχη και η κατηγορούμενη
δικάστε την καρδιά μου να σας πει.

Τι φταίω εγώ; Τί φταίω 'γώ αν αγαπώ;
Φταίει η καρδιά μου.
Κι αν είναι παντρεμένος, τι μ' αυτό;
Αν είν' αμάρτημα, ας με δικάσουνε που αγαπώ.

Ποιος έχει το δικαίωμα να κρίνει
για κάτι, που μπορεί να του συμβεί;
Κι αν με κατηγορήσετε, μια μέρα θα την ζήσετε
την ίδια την περίπτωση κι εσείς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: