Feb 16, 2010

Έχω μπλεχτεί και υποφέρω

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Άλμπουμ:ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΝΤΗ
Εγγραφή:05
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Έχω μπλεχτεί, έχω μπλεχτεί και υποφέρω
και την συνέχεια ακόμα δεν την ξέρω.
Έχω φωτιά μες στη καρδιά πολύ μεγάλη
γιατί, αυτός που αγαπώ ανήκει σ' άλλη.

Αυτό που έχω πάθει εγώ είναι μαρτύριο,
το πιο μεγάλο και φριχτό βασανιστήριο
γιατί, αυτόν που αγαπάει η καρδιά μου
ανήκει σ' άλληνε και είναι μακριά μου.

Έχω μπλεχτεί, έχω μπλεχτεί και υποφέρω
και την συνέχεια ακόμα δεν την ξέρω.

Δε μου 'χει μείνει πια μυαλό μες στο κεφάλι
κι είναι η πίκρα μου ακόμα πιο μεγάλη
γιατί, αυτόν που αγαπάει η καρδιά μου
ανήκει σ' άλληνε και είναι μακριά μου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: