Feb 15, 2010

Μου ταιριάζεις πολύ

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Άλμπουμ:ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΝΤΗ
Εγγραφή:09
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Με τραβάει κάτι τι
κοντά σου
και σε θέλω πολύ.
Είναι σκέτη φωτιά
η ματιά σου
και μαχαίρι καυτό
μου 'χεις βάλει βαθιά στη καρδιά μου.

Μου ταιριάζεις,
και μ' αρέσεις πολύ.
Μου ταιριάζεις,
και σε θέλω πολύ.

Έχω πάθει ζημιά και αρρώστια βαριά
στην καρδιά μου.
Μου τη δίνεις πολύ!
Σε προσμένω να 'ρθεις με λαχτάρα, μες στην
αγκαλιά μου
Είσ' αυτό που ζητώ
στη ζωή από χρόνια να βρω.

Μου ταιριάζεις,
και μ' αρέσεις πολύ.
Μου ταιριάζεις
και σε θέλω πολύ
και μ' αρέσεις πολύ.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει ο Γιάννης Καραμπεσίνης.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: