Feb 5, 2010

Όλα μου τα καράβια

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:Η ΝΥΧΤΑ ΘΕΛΕΙ ΕΡΩΤΑ
Εγγραφή:04
Κυκλοφορία:1988
Στίχοι:

Όλα μου τα καράβια που αρμενίζουνε
τα μάτια σου, που λάμπουν και με ζαλίζουνε.
Όλα μου τα καράβια μέσα στα κύματα
τα πρώτα της καρδιάς μου γλυκοσκιρτήματα.
Όλα μου τα καράβια που ταξιδεύουνε
αγάπη σου χαρίζουν και σου γυρεύουνε.

Όλα μου τα καράβια θα βουλιάξουνε,
όταν τα δυο σου μάτια δω να κλάψουνε.
Όλα μου τα καράβια που αρμενίζουνε
τα μάτια σου που λάμπουν και με ζαλίζουνε.

Όλα μου τα καράβια, τα χελιδόνια μου
εσύ, που ευωδιάζεις μες στα σεντόνια μου.
Όλα μου τα καράβια μέσα στα κύματα
της νύχτας τα γλυκά μας παραστρατήματα.
Όλα μου τα καράβια, τα τρεχαντήρια μου
εσύ, που είσ' ο ήλιος στα παραθύρια μου.

Όλα μου τα καράβια θα βουλιάξουνε,
όταν τα δυο σου μάτια δω να κλάψουνε.
Όλα μου τα καράβια που ταξιδεύουνε
αγάπη σου χαρίζουν και σου γυρεύουνε.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: