Feb 2, 2010

Πάει, ξαναγυρνάει

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Αντύπας
Στίχοι:Άρης Δαβαράκης
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:ΕΪ
Εγγραφή:06
Κυκλοφορία:1994
Στίχοι:

Μάτια μου τα κομμάτια μου,
που έχει σκορπίσει ο καιρός
να τα μαζέψεις να χτίσουμ' ένα σπίτι.
Άδεια ήταν τα χάδια μου
μα μου ξανάρθες γερός.
Έχει ο Θεός! Μες στο χρόνο τον αλήτη.

Πάει, ξαναγυρνάει,
μας τυραννάει η φλόγα αυτή.
Μα όποιος αγαπάει
πώς να της κρυφτεί;
Πάει, ξαναγυρνάει,
φεγγοβολάει η νύχτα αυτή.
Κι όποιον αγαπάει
τον κερνάει γιορτή.

Μάτια μου τα παλάτια μου
έχουν θεμέλια γερά
στη μοναξιά της ερήμου και της βίας.
Τ' άγριο χτες γίνετ' αύριο
και τα σκληρά, τρυφερά.
Είναι βαθιά τα νερά της ευτυχίας.

Πάει, ξαναγυρνάει,
μας τυραννάει η φλόγα αυτή.
Μα όποιος αγαπάει
πώς να της κρυφτεί;
Πάει, ξαναγυρνάει,
φεγγοβολάει η νύχτα αυτή.
Κι όποιον αγαπάει
τον κερνάει γιορτή.

Ένα μαγεμένο παρελθόν
έρχεται κι ανάβει το παρόν
κι ύστερα στο μέλλον προχωράει,
πάει, ξαναγυρνάει, τι θέλει;

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: