Feb 22, 2010

Παίξε λατέρνα μου γλυκιά

Γενικά:
Μουσική:Θόδωρος Δερβενιώτης
Στίχοι:Κώστας Βίρβος
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1960
Στίχοι:

Στην απόμερη ταβέρνα
παίζει η παλιά λατέρνα
και μου θύμισε απόψε,
με το γλυκό της το σκοπό,
τον παλιό, καλό καιρό.

Παίξε λατέρνα μου, να μου θυμίσεις
μια ωραία εποχή,
παίξε λατέρνα μου γλυκιά, να σβήσεις
τον καημό απ' την ψυχή.

Η λατέρνα η καημένη
είναι πια ξεθωριασμένη,
δίχως χάντρες και κορδέλες,
χωρίς στολίδια ένα σωρό,
όπως τον παλιό καιρό.

Παίξε λατέρνα μου, να μου θυμίσεις
μια ωραία εποχή,
παίξε λατέρνα μου γλυκιά, να σβήσεις
τον καημό απ' την ψυχή.

Άιντε ταβερνιάρη, κέρνα
στο παιδί με τη λατέρνα
κι ας καθίσει εδώ κοντά μου
πικρά να κλάψουμε κι οι δυο
τον παλιό, καλό καιρό.

Παίξε λατέρνα μου, να μου θυμίσεις
μια ωραία εποχή,
παίξε λατέρνα μου γλυκιά, να σβήσεις
τον καημό απ' την ψυχή.

Πληροφορίες:
Στη β΄ φωνή συνοδεύει η Καίτη Γλέρη.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: