Feb 19, 2010

Πάρτε κύριε λαχεία

Γενικά:
Μουσική:Δημήτρης Γκούτης
Στίχοι:Δημήτρης Γκούτης
Ερμηνεία:Σπύρος Ζαγοραίος
Άλμπουμ:ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ
Εγγραφή:13
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Με χιονόνερο και κρύο
πέρασ' από μια πλατεία
και μου φωνάζει ένας μικρός:
- Πάρτε κύριε λαχεία.

- Εγώ δεν έχω τύχη
πικραμένο μου αγόρι
δώσ' μου όμως δυο λαχεία
και άντε σπίτι πριν κρυώσεις,
στη βροχή, στο ξεροβόρι.

Άραγε ποια αμαρτία να πληρώνει ο μικρός;
Το 'λεγα και περπατούσα μες στο κρύο βιαστικός.

Εξαναπέρασα μια μέρα, μα το αγόρι δεν το είδα
γιατί αρρώστησε βαριά από την κακοκαιρία.
Το φτωχό το σπιτικό του το έμαθα και αμέσως πήγα.
Κι ω! Συμφορά μου! Τι με βρήκε! Μου φωνάζει μια γυναίκα:
- Το παιδί σου ξεπληρώνει τη δική σου αμαρτία!

Πληροφορίες:
Πρώτη κυκλοφορία το 1963 σε δίσκο 45 στροφών.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: