Feb 16, 2010

Τη ζωή μου χάλασα

Γενικά:
Μουσική:Γιάννης Καραμπεσίνης
Στίχοι:Γιάννης Καραμπεσίνης
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Άλμπουμ:ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΝΤΗ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1972
Στίχοι:

Τη ζωή μου τη χάλασα,
με το σπίτι μου μάλωσα
κι όλα αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι όλοι οι φίλοι γελάνε με μένα
κι όλ' αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι αλίμονο σε μένα!

Τώρα πια από σένα τίποτα δε με γλυτώνει.
Η καρδιά μου είναι σκλάβα και η κάψα μου με λειώνει.
Τι το 'θελα, τι το 'θελα και μπλέχτηκα μαζί σου
και έχω γίνει θύμα απ' το πρώτο το φιλί σου.
Τι το 'θελα, τι το 'θελα και μπλέχτηκα μαζί σου;

Τη ζωή μου τη χάλασα,
με το σπίτι μου μάλωσα
κι όλα αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι όλοι οι φίλοι γελάνε με μένα
κι όλ' αυτά τα 'χω πάθει για σένα
κι αλίμονο σε μένα!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: