Dec 10, 2010

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι : Δημήτρης Χριστοδούλου
Ερμηνεία : Βίκυ Μοσχολιού
Άλμπουμ : ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Εγγραφή : 06
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Ατσάλι η μνήμη μου, πώς να ξεχάσω;
Πού νεύρο πόνε μου, πώς να χτιστώ;
Λιώνεις ημέρα μου, νύχτα σε χάνω
άναψ' η φλέβα μου, δρόμο ζητώ.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου οχληρή γοή πρηνής
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

Άδικοι δρόμοι μου η νύχτα αρχίζει
τα μοιρολόγια σας κρώζουν βαθειά.
Σ' άλλην απόφαση η πέτρα τρίζει
τραύμα αμίμητο η συμφορά.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου οχληρή γοή πρηνής
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

Για έλα στήθος μου να μου μιλήσεις
ατσάλι ο λόγος μου κρίση βαθιά.
Πίκρα της άνοιξης μη με ξεχάσεις
στο άδειο πέλαγο τρέμ' η καρδιά.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου οχληρή γοή πρηνής
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: