Dec 6, 2010

Ο καπετάνιος της ζωής

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Γιάννης Καλατζής
Άλμπουμ : Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ
Εγγραφή : 10
Κυκλοφορία : 1971
Στίχοι:

Από μικρός ζωγράφιζα στην άμμο
καΐκια γοργοτάξιδα και σκούνες
και τ' όνειρό μου ήτανε να κάνω
ταξίδια όλο κόντρα κόντρα στις φουρτούνες.

Καπετάνιος έγινα στης ζωής τη θάλασσα
και καράβι αρμάτωσα τα γερά μου στήθια.
Κι έκλαψα και μάτωσα, τη ζωή μου χάλασα.
Κύματα οι άνθρωποι όταν λες αλήθεια,
όταν λες αλήθεια.

Δεν βρήκα στη ζωή ένα λιμάνι,
μι' αγάπη, ένα φίλο, ένα βλέμμα.
Κι αν έχω ναυαγήσει πια μου φτάνει,
αφού πήγαινα κόντρα κόντρα με το ψέμα.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments:

Post a Comment