Dec 9, 2010

Ακούς τον ήλιο

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι : Δημήτρης Χριστοδούλου
Ερμηνεία : Βίκυ Μοσχολιού
Άλμπουμ : ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Ακούς τον ήλιο; Πέρα γυρίζει,
παίρνει το αίμα μου και πάει μακριά.
Μ' άγνωστα βήματα η νύχτα αρχίζει
κι η μέρα αμίλητη πέρα περνά.

Κύμα μου έφυγες πας για τη νύχτα
δέντρο ξεχάστηκες σ' άλλη στεριά,
πάρε τα χέρια μου, στη νύχτα ρίχτα,
τραγούδια κι όνειρο κι άδεια χαρτιά.

Ακούς τον ήλιο; Πέρα γυρίζει,
παίρνει το αίμα μου και πάει μακριά.
Μ' άγνωστα βήματα η νύχτα αρχίζει
κι η μέρα αμίλητη πέρα περνά.

Κύμα μου έφυγες τι να φιλήσω;
Πάγωσ' η θάλασσα, πάει η στεριά.
Τρέμει η ώρα μου τι να ρωτήσω;
Μνήμη μου χάθηκες μες στα βαθιά.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: