Dec 12, 2010

Το όνειρο

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Σπανός
Ποίηση : Γεώργιος Βιζυηνός
Ερμηνεία : Μιχάλης Βιολάρης
Άλμπουμ : ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Β΄
Εγγραφή : 11
Κυκλοφορία : 1968
Στίχοι:

Εψές είδα στον ύπνο μου
ένα βαθύ ποτάμι
Θεός να μην το κάμει
να γίνει αληθινό.
Στην όχθη του στεκόντανε
γνωστό μου παλληκάρι
χλωμό σαν το φεγγάρι,
σαν νύχτα σιγανό.

Δεν είν’ αγέρας σκέφτηκα
κι εσένα που σε δέρνει.
Η απελπισιά σε παίρνει
κι η απονιά του κόσμου.
Και χύθηκα απ' το θάνατο
τον δύστυχο ν' αρπάξω
ωιμέ! πριν ή προφθάξω
εχάθηκε από μπρος μου.

Στα ρέματα παράσκυψα
να τόνε βρω γυρεύω
στα ρέματα αγναντεύω
το λείψανό μου αχνό.
Εψές είδα στον ύπνο μου
ένα βαθύ ποτάμι
Θεός να μην το κάμει
να γίνει αληθινό.

Πληροφορίες:
Από τη μελοποίηση του Σπανού λείπει το δεύτερο οχτάστιχο του ποιήματος:

Αγέρας το παράσπρωχνε
με δύναμη μεγάλη
σαν νάθε' να το βγάλει
απ' της ζωής τη μέση.
Και το νερό, π' αχόρταγα
τα πόδια του φιλούσε,
θαρρείς το προσκαλούσε
στ' αγκάλια του να πέσει.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: