Dec 9, 2010

Και πού είναι η νύχτα σου

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι : Δημήτρης Χριστοδούλου
Ερμηνεία : Βασίλης Σκουλάς
Άλμπουμ : ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1984
Στίχοι:

Και πού 'ν' η νύχτα σου και το νησί σου;
Πού είν' η ώρα σου και τα σκαριά;
Πού 'ναι η άμμος σου και τ' ακρογιάλι,
πού παν τα στήθη σου μες στα σφυριά;

Σε θέλω σούρουπο να με δικάσεις
νύχτα του σίδερου, ώρα νωπή,
μες στο σκοτάδι σου να με ξεχάσεις
για νύχτες, π' άφησα να μ' αρνηθείς.

Σίδερο χύθηκα πάνω στη ρίζα
κι η φλέβα μαίνεται καθώς χυμά.
Μέταλλα ζήτησα, μέταλλα βρήκα.
Το στήθος μέσα μου ρόδο μη ζητά.

Φεύγω τραγούδι μου. Ήρθες και σ' είχα
τα δάχτυλά μου νεροποντή.
Βρέξε τις ώρες μου, τα χέρια σμίχτα
πάνω στους στίχους μου βαθιά βροντή.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: