Dec 6, 2010

Μάνα μου δεν σε άκουσα

Γενικά:
Μουσική : Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι : Πυθαγόρας
Ερμηνεία : Γιώργος Νταλάρας
Άλμπουμ : Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ
Εγγραφή : 07
Κυκλοφορία : 1971
Στίχοι:

Κάτω στο ρέμα κάτω στον ποταμό
βγαίνει τις νύχτες μια μάγισσα.
Ήμουν αγόρι θλιμμένο και χλωμό
κάτω στο ρέμα κάτω στον ποταμό
ήμουν καράβι και ναυάγησα.

Μάνα μου την αγάπησα,
μάνα μου δεν σε άκουσα.
Μάνα μου μαυροφόρα με,
μάνα μου και συγχώρα με.

Κάτω στο ρέμα κάτω στη ρεματιά
σαν το 'λαφάκι με λάβωσε.
Τρέχει το αίμα μου μαύρο απ' την καρδιά
κάτω στο ρέμα κάτω στη ρεματιά
ήταν αγάπη και με σκλάβωσε.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Γιώργος Νταλάρας (1993 - ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ)

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: