Dec 22, 2010

Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει

Γενικά:
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Στίχοι : Αλέκος Σακελλάριος
Ερμηνεία : Σούλη Σαμπάχ
Κυκλοφορία : 1957
Στίχοι:

Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει
νόμος είν' αυτός παλιός.
Ό,τι γράφει δεν ξεγράφει
κι αν μπορείς κάνε κι αλλιώς.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι να 'ρθει, θα 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς θα δεις πως θα την κυνηγάς.

Αχ, βρε τύχη μου μπαμπέσα
γέλασε μου μια φορά.
Μ’ έχεις τόσα χρόνια μέσα
στη πιο μαύρη συμφορά.
Αχ, βρε τύχη μου μπαμπέσα
γέλασε μου μια φορά.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι να 'ρθει, θα 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς θα δεις πως θα την κυνηγάς.

Αχ, βρε τύχη μου, τσιγκούνα
που 'χεις γίνει στη χαρά!
Το 'να δάχτυλό σου κούνα
και για μένα μια φορά.
Αχ, βρε τύχη μου τσιγκούνα
που 'χεις γίνει στη χαρά.

Αν έχεις τύχη, μη σε νοιάζει τίποτε.
Θα τη βολεύεις πάντα σαν αγάς.
Αν είναι να 'ρθει, θα 'ρθει οπωσδήποτε
αλλιώς θα δεις πως θα την κυνηγάς.

Άλλες ερμηνείες/κυκλοφορίες:
Σούλη Σαμπάχ (1983 - 30 ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ 1955-1965 Νο 1)

Πληροφορίες:
Το τραγούδι ακούστηκε πρώτη φορά στην ταινία "ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ" της ΠΑΡΘΕΝΩΝ ΦΙΛΜΣ (1957) σε σκηνοθεσία Φίλιππου Φυλακτού, με τους Ντίνο Ηλιόπουλο, Κώστα Κακκαβά, Αντιγόνη Βαλάκου κ.ά. Στην ταινία, στην τρίτη στροφή επαναλαμβάνει τον τρίτο και τον τέταρτο στίχο, όχι τον πρώτο και τον δεύτερο.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: