Dec 13, 2010

Τραγούδι της ταβέρνας

Γενικά:
Μουσική : Γιάννης Σπανός
Ποίηση : Αργύρης Εφταλιώτης
Ερμηνεία : Γιάννης Πουλόπουλος
Άλμπουμ : ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Β΄
Εγγραφή : 08
Κυκλοφορία : 1968
Στίχοι:

Πάρε μαχαίρι, κόψε με
και ρίξε τα κομμάτια μου
μάτια μου
και ρίξ' τα μέσα στον γιαλό.
Απ' την στιγμή που μ' άφησες,
τον κόσμο αυτόν σιχάθηκα,
χάθηκα
και δεν ελπίζω πια καλό.

Αν βάζεις τώρα τ' άσπρα σου
και τα μαλαματένια σου,
έννοια σου.
Θα 'ρθει ο καιρός, που θα θρηνείς,
που θα σταθείς στο μνήμα μου
να πεις ένα παράπονο,
κι άπονο
Θα με βρεις όσο κι αν πονείς.

Πάρε φωτιά και κάψε με
κι αντάμα με την στάχτη μου
τ' άχτι μου
μες στα πελάγη να σκορπάς
να μην σε βρει το κρίμα μου.
Μαριόλα Ηπειρώτισσα
ρώτησα
και μου 'παν άλλον αγαπάς.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: