Nov 5, 2009

Εγώ κι εσύ

Γενικά:
Μουσική:Νίκος Ιγνατιάδης
Στίχοι:Λευτέρης Χαψιάδης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1985
Στίχοι:

Για πάντα θα μείνω κοντά σου
για πάντα μαζί κι όπου βγει.
Θα είμαι εγώ η καρδιά σου
και ο χτύπος μου θα ‘σαι εσύ.

Παρέα στου κόσμου τις στράτες,
στα πλούτη, στη φτώχεια μαζί
κι αν έχουνε τέλος οι αγάπες
για πάντα η δική μας θα ζει.

Εγώ κι εσύ
πάμε μαζί και μη φοβάσαι
εγώ κι εσύ
κι ας έχει βάσανα η ζωή

Για πάντα θα μείνω κοντά σου
για πάντα μαζί κι όπου βγει.
Θα είμαι εγώ η καρδιά σου
κι ο χτύπος μου θα ‘σαι εσύ.

Κι αν έρθει το τέλος του κόσμου
κι αν μείνουμε μόνοι στη γη
το χέρι σου, μάτια μου, δως μου
τα πάντα η αγάπη μπορεί.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: