Nov 1, 2009

Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα

Γενικά:
Μουσική:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στίχοι:Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:12/10/1953
Στίχοι:

Απόψε σκανταλιάρα μου
σε βλέπω στο ντουζένι,
μανίτσα μου να σε χαρώ
έχεις κάνα καλό σκοπό
και μου 'ρθες στολισμένη;

Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα
δεν υπάρχει στην Αθήνα
δεν υπάρχειμ στην Αθήνα
τέτοια κούκλα και τσαχπίνα.

Χαμήλωσέ τα κούκλα μου
τα μάτια σου λιγάκι
γιατί 'ναι παιχνιδιάρικα
τρελά και σκανταλιάρικα
και μπαίνω στο μεράκι.

Πού θες να πάμε κούκλα μου
για να σ' ευχαριστήσω;
Μαζί σου ξημερώνομαι
και όπου θες το στρώνουμε
φτάνει να σε γλεντήσω.

Πληροφορίες:
Από ορισμένους αναφέρεται ως στιχουργός ο Ι. Διαμαντόπουλος.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: