Nov 11, 2009

Κουρδισμένα ανθρωπάκια

Γενικά:
Μουσική:Σταύρος Ξαρχάκος
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Άλμπουμ:ΞΑΡΧΑΚΟΣ - ΠΑΡΙΟΣ
Εγγραφή:02
Κυκλοφορία:1986
Στίχοι:

Θα βρω μπογιά και μια βραδιά θα ξεκινήσω
σ' όλους τους τοίχους για να γράψω "Σ' αγαπώ"
μπας και την πόλη που κοιμάται την ξυπνήσω
μπας και τη μάθω να σφυρίζει ένα σκοπό...

Κυρ-αστυνόμε μου σού δείχνω τα χαρτιά μου
έχω ταυτότητα μια λεύτερη καρδιά
απολυτήριο στρατού η αγκαλιά μου
κι όλη η ζωή μου ένα γέλιο απ' τα παιδιά.

Θα βρω μπογιά κι ένα τετράδιο με στιχάκια,
για μαύρα μάτια και για κόκκινα φιλιά
μπας κι όλοι εμείς, τα κουρδισμένα ανθρωπάκια,
ξεκουρδιστούμε και βρεθούμε αγκαλιά...

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: