Nov 8, 2009

Η μπαλάντα ενός φιλήσυχου

Γενικά:
Μουσική:Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι:Άλκης Αλκαίος
Ερμηνεία:Μαρία Δημητριάδη
Άλμπουμ:ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ
Εγγραφή:01
Κυκλοφορία:1980
Στίχοι:

Πώς να κοπάσει ετούτη η τρικυμία;
Τα κύματά της με καταζητούνε.
Φορούν οι φίλοι πορφυρό μανδύα,
με ρούμι, οι βοριάδες με κερνούνε.

Στον όλμο, εκεί, υπνοβάτης βλαστημάει
και τρώει ένα κουλούρι σκεφτικός.
Έφυγε απ' την καρδιά μου ο πανικός
και γελαστός την πόρτα μου χτυπάει.

Άλογο ατίθασο μακριά με φέρνει
στων κυνηγών του χρόνου την αυλή.
Ο πυρετός τους την ζωή μου παίρνει
και τ' άλογό μου τρέπει σε φυγή.

Η τρικυμία ποτέ δε θα σβηστεί!
Για μιαν ανεξιχνίαστην αιτία
καρφώθηκα σε όμορφη εξορία.
Το πέλαγο καρφί μου και σφυρί.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: