Dec 20, 2009

Αχ και να 'μουνα το παλληκάρι

Γενικά:
Μουσική:Απόστολος Καλδάρας
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Γιώργος Νταλάρας
Άλμπουμ:ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ
Εγγραφή:07
Κυκλοφορία:1973
Στίχοι:

Στάλα-στάλα τα μεγάλα πίνω μάτια σου
πίνω τα χαμόγελά σου, τα πετράδια σου,
αχ και να 'μουνα το λυχναράκι
που φωτάει τα βράδια σου.

Μια καρδιά την έχω και τη σφάζω
μπρος στο παραθύρι σου.
Μια ζωή την έχω και τη στάζω
λάδι στο καντήλι σου.
Αχ και να 'μουνα το παλληκάρι
που τρυγάει τα χείλη σου.

Βήμα-βήμα σαν το κύμα ζω στα χνάρια σου
κι ανασαίνω τη σκιά σου και τα μάγια σου.
Αχ και να 'μουνα το λυχναράκι
που φωτάει τα βράδια σου.

Μια καρδιά την έχω και τη σφάζω
μπρος στο παραθύρι σου.
Μια ζωή την έχω και τη στάζω
λάδι στο καντήλι σου.
Αχ και να 'μουνα το παλληκάρι
που τρυγάει τα χείλη σου.

Μια καρδιά την έχω και τη σφάζω
μπρος στο παραθύρι σου.
Αχ και να 'μουνα το παλληκάρι
που τρυγάει τα χείλη σου.

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: