Dec 27, 2009

Τέλι τέλι τέλι

Γενικά:
Μουσική:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Χάρις Αλεξίου
Άλμπουμ:ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ
Εγγραφή:11
Κυκλοφορία:1979
Στίχοι:

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
σ' έμαθα εντέλει
δε με ρίχνεις πια.
Σ' έμαθα εντέλει
δε με ρίχνεις πια,
χείλια έχεις μέλι
κι άδικη καρδιά.

Φέρτε μου ένα σέρτικο τσιγάρο
να φουμάρω, στο χάρο να δώσω ρουφηξιά.
Φέρτε μου κρασί για να ξεχάσω
πως μου βάλαν κι οι φίλοι μου καρφιά.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
σ' έμαθα εντέλει
δε με ρίχνεις πια.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Τούτη η γη σου θέλει
σπίρτο και φωτιά!

Φέρτε μου ένα σέρτικο τσιγάρο
να φουμάρω, στο χάρο να δώσω ρουφηξιά.
Φέρτε μου κρασί για να ξεχάσω
πως μου βάλαν κι οι φίλοι μου καρφιά.

Τέλι τέλι τέλι,
κάλπικε ντουνιά
μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Μ' έκανες κουρέλι,
δε σ' αντέχω πια.
Τούτη η γη σου θέλει
σπίρτο και φωτιά!

Πληροφορίες:
Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.
Νέες καταχωρίσεις και πληροφορίες θα βρείτε στο «άσματρον».
Εκεί μπορείτε να κάνετε και τα σχόλιά σας.

No comments: